Ja - akkurat slik skal det se ut!


Ikke så dumt dette heller....

Kommentarer

  1. Hi-hi, helt enig ;-D

    Ønsker deg en fiiin onsdag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Superenig - tar det øverste bordet jeg!
    Ha en fin uke videre ;-)

    SvarSlett
  3. Enig! Lekkert .......
    Nyt sommardagane vidare. Klem.

    SvarSlett
  4. Nydelig....
    så masse flotte skjell du har under her da..

    god sommer O=)

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg! Og de sjøgrønne dørene på det øverste bildet bare elsker jeg!!!
    Nå skal jeg ut og titte i bruktbutikker. Gjett om jeg gleder meg!
    Ønsker deg flotte sommerdager.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Nej, slet ikke så dumt!
    Nyd sommerens gode dage!

    Klem Helle

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg