søndag 10. oktober 2010

Hvordan bo hyggelig i Frankrike - reisetips

Dersom dere planlegger en ferie i Frankrike kan det være nyttig å merke seg denne siden :

Gites de France:

http://www.gites-de-france.com/gites/fr/chambres_d_hotes

Her finner dere private hus med rom til leie, bed&breakfast hoteller - og små pensjonater. 
Man kan søke og bestille på siden, eller kontakte stedene direkte. 
Det finnes utrolig mange flotte steder å velge mellom. 

I byen jeg beskrev i forrige innlegg fant jeg f.eks disse to sjarmerende stedene. 

Med GPS, link til loppemarkeder i Frankrike og en bil skulle ferien være reddet!


3 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Denne adr. skal jeg merke meg. Har så lyst å reise til Frankrike igjen. Har tatt flere fransk-kurs, men det er viktig å holde det vedlike:-) ha en god kveld

    SvarSlett
  2. Når jeg ser på de flotte bildene på det forrige innlegget dit, vet jeg hvor jeg kunne tenke meg å dra på ferie neste gang.
    Det så ut til å være et flott sted å feriere. Jeg elsker sånne steder hvor det er mye gammelt og spennende å utforske.

    SvarSlett
  3. Hej, så fantastiskt fint! Tack för tipset...:)
    Verkligen snart dags att ta en tur till Frankrike och gå på loppis och marknader!!
    Fin blogg och butik!
    Kramar Therese

    SvarSlett

Fremdeles litt tid for utekos igjen før det blir høst for alvor!

Det begynner å bli høst, men det er fremdeles muligheter for utekos.   Slik har jeg det på verandaen min.  Med en god kopp kaffe og et p...