En hund etter puter....

Jeg har fått puter på hjernen! 




Jeg kryper ned i mitt syrom og koser meg langt inn i de små timer!  Lysten ble ikke mindre etter besøket hos Mia på julemarkedet - hun hadde laget så utrolig mange fine ting!  Her er en jeg laget i natt.... 

Da jeg kom hjem etter en fantastisk Vamp konsert i Oslo Spektrum lørdag kveld, måtte jeg roe litt ned og satte meg til med symaskinen igjen. 


Jeg har et lager av gamle broderibilder - så jeg blir ikke arbeidsledig med det første! Stoff har jeg også nok av - siden jeg har vært "stoff-avhengig" så lenge jeg kan huske......

Mona Lisa kantet med litt brokade kunne vel vært ganske flott vel?

Kommentarer

  1. Kjempefin pute du har laget!
    Du sitter oppe om natten du også, jeg klarer heller ikke å få lagt meg, det er jo så mye man har lyst til å lage.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  2. Kjempestilig pute..ja nå blir det nok mange puter fremover skjønner jeg..

    kosleig det )=)))

    klemmer

    SvarSlett

Legg inn en kommentar