søndag 28. november 2010

En hund etter puter....

Jeg har fått puter på hjernen! 




Jeg kryper ned i mitt syrom og koser meg langt inn i de små timer!  Lysten ble ikke mindre etter besøket hos Mia på julemarkedet - hun hadde laget så utrolig mange fine ting!  Her er en jeg laget i natt.... 

Da jeg kom hjem etter en fantastisk Vamp konsert i Oslo Spektrum lørdag kveld, måtte jeg roe litt ned og satte meg til med symaskinen igjen. 


Jeg har et lager av gamle broderibilder - så jeg blir ikke arbeidsledig med det første! Stoff har jeg også nok av - siden jeg har vært "stoff-avhengig" så lenge jeg kan huske......

Mona Lisa kantet med litt brokade kunne vel vært ganske flott vel?

2 kommentarer:

  1. Kjempefin pute du har laget!
    Du sitter oppe om natten du også, jeg klarer heller ikke å få lagt meg, det er jo så mye man har lyst til å lage.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  2. Kjempestilig pute..ja nå blir det nok mange puter fremover skjønner jeg..

    kosleig det )=)))

    klemmer

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten