Jeg skal belæres!

... og litt ekstra lærdom kan man vel alltids ta med seg i baggasjen videre.



På vakre Wøyen Gård i Bærum har Bærum Husflidslag kurs i innramming.  Det har jeg hatt lyst til lenge og nå passet det seg slik at de har helge-kurs som går over to dager, lørdag og søndag fra 10.00 til 16.00.  Da får man jo virkelig gjort litt også.   Gleder meg virkelig til dette kurset. 

Det er lenge siden har vært med kurs nå, så det skal bli virkelig morsomt.  I tillegg har jeg fått med meg samboeren, så det må da vel bli det man kaller kvalitetstid?

Hva skal jeg ramme inn da?  Jeg har gamle ukeblader liggende, gamle kart, diplomer og gamle bilder og masse annet.  Nå skal jeg plukke fram noen ting.  Hva med disse for eksempel?  Har tenkt på det lenge at jeg skulle rammet inn noen av disse flotte forsidene, med et passpartout rundt og en fin ramme. 



Mulighetene er mange!

Siden er det bare fantasien som kan stoppe meg - jeg ser nemlig for meg at jeg kan bruke gamle materialer her......



Kommentarer

  1. Så spennende- og praktisk også- og fo ret flott sted de har kurset på!!

    SvarSlett
  2. Så spennende da... alltid likke kjekt å gå på kurs..ekstra hyggelig når mannen skal være med også..Og for et sted dere ksla være på da..

    Lykke tilO=)

    SvarSlett
  3. Så spännande! Hoppas vi får se lite av det du ådstakom sen. Trevlig helg!
    Kram Pia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar