Lykke er ....

... en kurv full av restegarn i alle regnbuens farger!


Lykke er også den deilige følelsen av å ha gjort en ting helt ferdig - og å vite hvem som skal få den i presang!
De fleste av mine håndarbeider blir nemlig det - presanger.  Koselig å lage og koselig å gi bort. 

Gratulerer med dagen, "noen"!





Mønsteret blir til "mens jeg går" - da blir det aldri kjedelig.  Restegarnet bestemmer resten.
I dag har jeg startet på et nytt teppe! Det er lenge igjen av vinteren så jeg skal nok få et til ferdig før våren kommer. 


Kommentarer

  1. Ååh så lekkert, virkelig litt av en presang. Har aldri sett maken til teppet ditt, kjempefint.
    Veldig kjekt å få brukt opp noe restegarn, og greit å finne på underveis, man blir jo ikke så lei når man kan skifte farge ofte, og som man vil.

    Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du fant bloggen min; hjertelig velkommen som følger :o)
    Jeg er ofte innom butikken din, der er det mange fristelser for en som er glad i gamle skatter ;o)
    Veldig flott teppe du har heklet! Holder på med et resteteppe i naturfarger, men tror jeg må lage et med mer farger neste gang.

    Mona

    SvarSlett
  3. Dette fikk jeg lyst til å prøve også. Det skal ihvertfall ikke stå i garn......

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ herlighet så fint teppe da.. heldig er dens om får dette 0))

    god uke 0))

    SvarSlett
  5. For et koselig og fargerikt teppe du har laget! Heldig er den som får noe så fint!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Inspirerende :) Nå har jeg også funnet frem garn og heklenål.
    Får se hva det blir.....
    Ha en fin uke :)
    tine

    SvarSlett

Legg inn en kommentar