NiB - Kjøkkenutfordring

Jeg kaster meg på NIB sin kjøkken-utfordring jeg også.  



Jeg tenkte at mitt bidrag skulle få bli kjøkkenet i vårt franske hjem.. 




Velkommen inn kjøkkenveien!


Et fort overblikk!






Lagringsplass umder trappen


Ikea sofa som er god å sitte i for gjester mens maten blir ferdig.  Noen ganger er den beige - andre ganger blå.


Litt rotete kanskje?


Gamle stoler - men gode å sitte i.


Rett utenfor pulserer livet.


Vi er i et vindistrikt - så tønnen må med. 


Gryterett til middag - ferske urter bruker vi gjerne.  Rosmarin og Timian vokser vilt rett utenfor landsbyen - bare å forsyne seg. 



En gang tilhørte den et hotel - nå tilhører den meg.




Noen har gått av seg skoene - de står til pynt ved trappen.



Mer ting og tang til oppbevaring - kurver kan brukes til alt. 


Slik det så det ut da vi var besøk hos de forrige eierene for å avtale kjøp. 

Kommentarer

  1. Tenk å ha sitt eget franske kjøkken! Utrolig flott!
    Må jo si at forandringene dere har gjort var til det absolutt bedre!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Det kaller jeg EKTE saker :-)
    Herlige bilder fra et trivelig rom!
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar