mandag 4. april 2011

Forrige ukes Allers


I hele år har Allers hatt en fast artikkel om gamle ting.  Journalisten Mette Line har lånt en del ting av meg og beskrevet dem i en god del av disse artiklene. 
Her er forrige ukes utgave. 


Noen ganger er selvfølgelig tingene solgt før artikkelen kommer på trykk, men ofte har jeg i alle fall noe lignende på lager.  Det tar jo noen uker mellom fotografering og trykking. 


Mette Line er stadig på utkikk etter noe å skrive om, så har du et tips om en leilighet eller hus eller hytte du kunne tenke deg å vise fram så ta gjerne kontakt!  Hun skriver for flere av de norske interiør og hyttebladene og gjerne da om interiør, gjenbruk og gamle ting.   

1 kommentar:

  1. Jeg bar lagt merke til at det ofte er dine ting som er på trykk. Artig spalte som er det første jeg leser om jeg kjøper Allers :-9

    Ønsker deg en fiiin tirsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten