tirsdag 12. juli 2011

Med og uten kalorier


Jeg har jo forstått at Cup-cakes er tingen å spise nå, men ærlig og oppriktig talt - ER de så gode som de ser ut til?  Det er jo nesten mer kalorier i en slik en, enn i en middag....



De er jo små kunstverk - det er jeg enig i - utrolig lekre og fargerike, men...

Jeg tror jeg går for noen som er HELT kalorifrie.  Jo - for de finnes også nemlig bare se her!








Og så noen søte MED kalorier igjen som avslutning for dem som ikke kan motstå fristelsen. 




4 kommentarer:

  1. Kan ikke si at jeg syntes Muffins var det helt store, og nå er det kanskje toppingen som er cluet? Men jeg smakte noen himmelske gulrot-kake-cupcake her forlden. Laget av Toro gultrotkake. Litt av noen saftige mumsemumser:DDDDDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Liker bedre å pynte muffins enn å ete dei :D Men mini-muffins er bra, så blir det ikkje såå mange kalorier heller ;) God sommer! Hilsen Grete

    SvarSlett
  3. He, he ... jeg tror jeg går for den totalt kalorifrie sorten *s*
    Er nok blant dem som synes cupcakes er flotte å se på, men absolutt ikke fristende å spise. Toppingen er jo gjerne ren smørkrem - blækh....
    Men, det er lov å være forskjellige, og liker man smørkrem, kan man jo kose seg med den.
    Tror jeg tar en skikkelig jordbærbløtkake, jeg - *S* Liv

    SvarSlett
  4. Cupcakes kan jo være så mye! Du kan lage favoritt kaken din i en cupcake:) Klem Ellen.

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten