Skal det være en kake eller to?

Nei - bakebasillen har ikke slått ned hos meg enda. Jeg prøver å kutte kalorier som vanlig.....

Derimot syntes jeg disse så veldig delikate ut - og de kan visstnok lages uten steikeovn....  Så, her er det fritt fram for ungkarer og hybelboere.  Det eneste aberet er at man trenger symaskin.....  Dermed faller vel bortimot 50% av de stemmeberettigede bort for jobbsøknad til dette bakeriet.




Jeg har hatt en hyrdestund på Stoff og Stil i dag.  Jeg har kjøpt kjøkkengardiner til kjøkkenet i Frankrike.  Så får vi se om de blir produsert i Norge eller ved kjøkkenbordet i Frankrike?

Resultatet kommer senere - hvis alt går bra. 

Kommentarer

  1. Hyrdestunda. Hahahaaa! Det var et bra utrykk fnis.
    Ja det er jo nesten ubegreset hva man kan finne på med stoff.

    SvarSlett
  2. De så helt forriktige ut med en gang. Alt man kan finne på å sy. Lykke til med syingen av gardinene!

    Jeg har en venninne som jakter på et gammelt engelsk porselens-service som går i brunt og hvitt eller grønt og hvitt. (enten rose eller landskap) Hun ber meg om å hjelpe henne med å finne et slikt service. Har du sett noe slikt en gang? Kanskje du har noe for salg?
    Venninnnen min hadde nok blitt fryktelig glad i så fall:-)

    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem:-)

    SvarSlett
  3. S å fint da, men vanskelig å få til uansett. Håper du har fine høstdager....klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Så morsomme! De må være morsomme å leke med for de små :) Lykke til med gardinprosjektet!
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Legg inn en kommentar