Summers in France

For en tid siden kjøpte jeg en bok.  Allerede nå har jeg lest den fra perm til perm flere ganger og ikke minst drømt meg bort i bilder. 


Katheryn Ireland har beskrevet prosessen med å pusse opp en gammel fransk gård og innrede den til et ferieparadis for seg og sine venner og familen. 



  
Når jeg finner en bok av en forfatter jeg ikke kjenner så må jeg alltid inn på internet og google litt.  Der fant jeg masse spennende om forfatteren.  Hun er tekstil designer - bor i California og tilbringer sine somre nær Toulouse i Frankrike.  Hun har en spennende web side med masse flotte tekstiler, og flotte bilder av interiører hun har skapt. 

Dette er min stil - farger og mønstre, interiører med store ting og møbler, blomster og masse tekstiler.  Jeg er ikke så glad i rom med masse små ting og tang.  Jeg foretrekker noe få store ting framfor mange små puslete dubbeditter. 





Mange lekre uteplasser finnes også - selskapsrom på låven osv. 




Ta en titt dere også - og kjøp boken for den var veldig koselig. 

For meg hadde det ikke vært vanskelig å fylle kofferten med tekstiler fra hennes butikk i California.  Bare synd jeg ikke skal dit med det første....


Boken skal få være med til Frankrike i høst for her er det masse tips til markeder og severdige steder og byer, mat og masse mer.

Kommentarer

  1. Herlig når man finner en bok som treffer mitt i hjertet!
    Minner meg om den enkle landstilen som jeg liker selv..er ikke så mange dubbeditter i mitt hjem heller :)
    Ha en fin kveld!
    klem fra Laila

    SvarSlett

Legg inn en kommentar