Det er sommer i Frankrike!


Noen som har savnet meg? 
Jeg er nemlig på ferie og har det kjempefint!  Det er sommerferie for meg nå og jeg er selvsagt i Frankrike!
Det er supert vær - vi har ikke sett en eneste sky på mange dager - helt unikt.  Det er oktober og badesesongen skulle vært over, men her er det fremdeles masse mennesker på strendene. 


I helgen var det som vanlig makeder.  Vi var på flere steder, blandt annet i Prades og i Corbiere.  Masse fint å finne, hvis man leter. 

Jeg liker best makedene som er utenfor allfarvei - og de som ikke er faste,  men vide-grenier markeder.  Da må man virkelig lete etter godsakene, man kan være heldig eller ikke finne noenting.  Finner man noe er derimot prisene mye lavere enn på de veletablerte antikk markedene. 

Noen som har lyst til å se litt av det jeg fant kanskje?







og det var mye mer i bilen - det ble skikkelig storfangst denne helgen.

(en del kommer jeg til å ta med hjem og legge ut for salg...)

Kommentarer

  1. ikke itvil om at sommeren er der forstatt.. var der for en mnd siden kjempevarmt,- travet loppiser og koste oss, pleier reiser mellom marseille og toulon, får ikke fram bildene dine de er blanke, men regner med de er stemningsfulle..
    klem,magny

    SvarSlett
  2. Nå har jeg sittet og tittet nedover siden din :-)
    Koselig blogg du har :-)
    masse inspirasjon og flotte bilder :-)
    Nå skal jeg titte innom butikken din :-)

    SvarSlett
  3. Bildene kommer ikke frem på min skjerm i dette innlegget:( Det høres jo så deilig ut å være i frankrike! Mitt favoritt land:) Klem Ellen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar