DET ER FREDAG DERE.... og salget fortsetter!


Endelig er det fredag!  Jeg ønsker alle en riktig god helg med dette morsomme "samle" bildet jeg fant på min hardisk! 

Hvis jeg har lånt det av noen bloggere så ha meg tilgitt - jeg syntes det bare var så fint! De fleste av oss har vel mange slike odde bestikkdeler vi ellers ikke får brukt, så dette var vel et godt tips til å få dem fram i lyset?

Minner også om at vi fremdeles har salg i web-shopen vår!  Stikk innom med jevne mellomrom - jeg legger ut nye ting hver dag og har planer om å legge ut masse nytt de kommende dagene. 

Det skal jeg bruke helgen til!

Kommentarer

  1. úžasná dekorace, skvělý nápad.
    Krásný podzim Zuzka morkusovic

    SvarSlett
  2. Heihei :)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min idag :)

    Har tittet lenge her inne hos deg nå også, masse lekkert :)
    Takk for titten!
    Hit kommer jeg tilbake igjen :)

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar