Enda flere kofferter

har kommet i hus hos meg.  



Mange vil ha kofferter - og mange av dem blir riktig bereiste før de finner nye hjem!  Tror jeg har sendt kofferter til alle hjørner av Norges land snart. 
Har mistet helt oversikten over hvor mange ganger jeg har lagt ut bilder av slike tårn med kofferter nå.  


Kofferter kan jo brukes til mangt så det er ikke så rart.  Jeg har selv hatt koffert-nattbord og koffert skjenk og koffert ditt og koffert datt i mange år - og har tenkt å fortsette med det.  


Denne gangen har jeg samlet sammen seks "nye" gamle kofferter. Tenk så mye et slikt tårn kan skjule av ting og tang man har behov for å putte bort et sted?  


Litt ekstra inspirasjon må til - så her er litt koffert inspirasjon å starte dagen med ....





Kommentarer

  1. Oj, så stilig... flott blogg du har, er helt ny i bloggverdenen, startet selv for en mnd siden med blogg. :)
    Gøy!! får jo så mye inspirasjon, så håper jeg selvfølgelig at jeg kanskje kan inspirere tilbake!! :)
    Flotte kofferter!! :)
    -Diana-

    SvarSlett
  2. Sikke en smuk og fin blog du har ...
    Jeg elsker også bare de gamle kufferter ... De er bare så flotte ...
    Og jo flere, jo bedre ...
    Hav en fortsat god mandag ...

    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvarSlett
  3. Åh ja...er så glad i gamle kofferter...og lurer alltid på hvor de har vært på tur :o)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar