Smaken er som baken - delt!


Jeg har ingen problemer med å forestille meg det å bo på en herregård - heller ikke i et mye mindre nobelt hus som dette.  Ingen problemer å være Jørgen Hattemaker hvis man kan ha det slik!

Skulle fint klart å tilbrakt en stund i dette skuret i alle fall! 

Bildene er funnet på nettet - jeg mener de er fra et hagesenter i USA. 

Likte godt ideen med hvite tallerkener på veggen med påmalte ord som til slutt danner et ordtak.  

Stråhattene på gardinstangen var også et morsomt innslag - og ikke minst stigen som er blitt til bokhylle! 






Kommentarer

  1. A beautiful place to be :)

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    SvarSlett
  2. Kunne gjerne hatt sånn drivhus jeg altså! :D

    SvarSlett
  3. Så morsomt. Kunne gjerne hatt dette som vevstue i hagen min.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar