fredag 27. april 2012

Vintage Marked på Eidsvoll i helgen!

I kveld har jeg bygget opp standen min i Stallgården på Eidsvoll!  Vet dere hva - jeg GLEMTE kameraet mitt hjemme!  
Bildet er altså ikke mitt....



Det var bare så fantastisk mange fine stander og så mange flotte ting! 
Jeg abefaler ALLE å legge turen til Eidsvoll i helgen!  Jeg er redd jeg kommer til kjøpe mer enn jeg kommer til å selge. 

Da vi kjørte inn i gården fikk jeg nesten prestasjonsangst!  
Så MYE FINT! 
Har jeg nok - og blir det bra nok????
Jeg syntes det ble ganske bra - så får vi se hva publikum syntes....

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja her var det mye fint:)
    Kommer til å gå kjempe bra, du har så mye flott:)
    Lykke til og ha en strålende helg!

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Kos deg på marked, og lykke til med salget! Blir sikkert spennende :)

    SvarSlett
  3. Hoppas att du säljer mycket och hittar något kul för dig själv också! Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett

Vi trekker mot syd igjen!

Nå lengter vi etter vår og litt sol - og franske markeder!  Vi setter oss i bilen snart, stiller inn GPS'n og kjører mot syd.   I ...