torsdag 12. juli 2012

Blomsterglede

Jeg er veldig glad i blomster - helst gammeldagse litt upretensiøse blomster, slik som disse vakre blå Riddersporene.   Tilbud på Mester Grønn - og stauder! 

Det var dårlig med potter å plante i så jeg tok en kurv - foret den med en svart søppelsekk og plantet i den.  
Kurven har det stått en vin-ballong i - og kjøpt på loppemarked.  Jeg skal ha den under tak så den kan godt være tett.  

Riddersporene skal nok ut i hagen etterhvert, men først skal de glede meg ved inngangspartiet til de er avblomstret.  






Stemorsblomstene synger på siste verset nå, men holder nok litt til hvis jeg kniper de ned.  


1 kommentar:

  1. Hei!

    Nydelig samling av blomster du hadde her:) særlig den blå:)
    Ha en god helg

    Klem Merete

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten