Min trøst og min glede

Endelig er det tid for "Sommar med Ernst" igjen!  Et nytt prosjekt og 7 nye spennende episoder i ukene som kommer skal holde mitt mot oppe når jeg må gå jobb hver eneste dag i sommer, når regnet siler ned, når myggen spiser en opp, når hagen kryr av brunsnegler....  

Ernst er medisinen mot alt! 



Jeg får nesten aldri med meg TV program som sendes direkte - så for meg er Hemmakanalen løsningen. 
Stikk innom og besøk Ernst du også da vel - HER er adressen hans
Du verden hvor inspirert jeg blir.  

Kommentarer

  1. Takk for tipset :-) Herlig program ! Kjekt at man kan se på nett-tv, dette er en kanal vi ikke har.'
    Ønsker deg en fiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Hei, Helt enig med deg. Dette er superhobbyhelten over alle helter:-) Han er morsom og kreativ og ser gamle ting på nye måter. Sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for tipset, må nok se det program ja:)
    Ha en strålende søndag

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Skal prøve å få sjekket opp han der Ernst ;))
    Rommet under her blir nok supert når du får virkliggjort det du har i hodet ditt. Er det dere som eier det flotte, hvite huset i Valdres? Håper i tilfelle du viser noen interiørbilder derfra en gang, eller kanskje du har gjort det uten at jeg har fått det med meg?

    Ha en fin ny uke :))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar