Vi nesten druknet


Lørdagens arrangement i Etnedal regnet nesten bort! Veldig synd når så mange hadde lagt ned så mye jobb i arrangementet.  




(foto Oppland Arbeiderblad)

Allikevel ble det rømmegrøt på oss, og lille Frida vant konkurransen i stabling av bruskasser. Hun klarte å slå rekorden som var 24 kasser oppå hverandre med 6 kasser - rekorden holdes nå av vår alles Frida på 9 år!  Å se henne på toppen av et 12 meter høyt tårn av bruskasser var helt utrolig! 


Litt shopping ble det - jeg kjøpte denne håndlagede puten - nydelige farger og hånd-vattert.  Jeg har en større i nesten samme farger - laget av samme person.  Passer godt sammen.  

I morgen er det arbeidsuke igjen!  Så er det "på han igjen"!


Kommentarer

  1. Så kjedelig med dårlig vær - håper dere kosa dere masse likevel :) Ja, hele sommeren har vært ustabil og spesielt de lune sommerkvelden har jeg savnet - krysser fingrene for at august blir bedre, er jo tross alt sommermåned det også :)

    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  2. Wow så kult bilde. Det så gøy ut . jeg har aldri sett noe sånn før. Så spennende dette må være da, med stabling av brukasser.
    Og så fin puten var. kjekt med noe nytt.
    Jeg ønsker deg en fin ny arbeidsuke. :)

    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  3. Vi hadde en flott tur opp dit på søndag. Et nydelig vær så vi kosa oss ute der med rømmegrøt og litt mer. Måtte jo smake på Etnedalsisen. Den har jeg ikke smakt før. Kjempegod var den.
    Såg på Mesternes mester gjorde vi også. Morsomt innslag.
    Syns de er utrolig kreative og flinke.
    Tror jeg har funnet ut hvor dere har huset i Etnedal. Er det det siste gårdstunet på venstre side før en kommer til Bruflat?
    Syns det kan stemme med husene du har vist bilder av. Ligger veldig fint til på haugen der.
    Her er det også full jobbuke denne uka. Til og med noen timer over fullt. Er en del sykdom så det var visst vanskelig å få nok folk så da får en trå til.
    Ha ei riktig god arbeidsuke :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar