Jeg tømmer bilen for franske lopper


Ja - ja!  Det ble ikke den ferien jeg hadde drømt om!  Det ble lungebetennelse, feber og jobb!  Ikke før hadde vi installert oss i huset vårt så ringer telefonen fra jobben med beskjed om at en av kundene våre måtte ha tilsendt priser og diverse umiddelbart! Kontoret var presset som det var, så jeg måtte bare gjøre jobben.  Det ble da mellom feber og hoste-rier!  Vi kuttet av og reiste hjem en uke før tiden!  






Godt at jeg hadde en god del ting stående på lageret mitt i Frankrike, så bilen ble allikevel rimelig full! 




Jeg har så smått begynt å fotografere noen ting og vil legge dem ut etterhvert på min web-shop blog.  Følg med! 

Dette ble bare noen full-fart bilder på kjøkkenbordet i dag tidlig.  


Kommentarer

  1. Jeg lurer på prisen på de "kurvene" og terrinen :) Kommer de i løpet av kvelden? :)

    God bedring! Kjedelig at turen ble så amputert da
    :/

    SvarSlett
  2. Trist at du endte opp syk:( håper du er bedre nå!
    For noen herlige lopper du har med deg hjem:) masse her som man skulle hatt:)

    Så synd du ikke fant veien i dag:(
    Når du tar av inn på gamle riksvei, der skilte står så er det først opp til høyre hvor det ligger en gård på høyre hånd. Så er det det hvite huset på venstre hånd etter det rød ty-roller huset:)
    Håper du finner frem neste gang eller så må du bare ringe meg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. SÅ FINE LOPPER:)
    Jeg har en giveaway på gang:)
    Ta en tur innom bloggen min så får du se:)
    Ha en fin kveld videre skjønne deg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se resten av skattene du har med deg hjem.

    Så leit at du ble sjuk, men da blir det vel en tur til om ikke så lenge :)

    Har tømt restene av ett dødsbo, så nå er låven smikk full med skatter :)

    Inger

    SvarSlett

Legg inn en kommentar