Er det førjulstid alt?


Det er mye jul på mange av bloggene - og ikke minst i interiørbladene for tiden.  
For meg er det nok alt for tidlig - jeg er nok mer i høst-modus enn i jule-modus, og kommer nok til å være der en god stund til.  
Ingen julepynting hos meg før advent! 













Men - denne førjulstiden gir meg en sjanse til å kunne bolle meg røde ruter og striper og det liker jeg.  
Røde ruter blir jeg aldri lei av!


Jeg ble så inspirert av disse rutene at nå skal jeg trekke om stolseter!  

Blir det bra - så får dere se resultatet senere!

Kommentarer

  1. Det mest fornuftige jeg har lest på en blogg nå i november.Det er IKKE advent,og enda lenger til jul!Men for all del handelstanden og andre hypere bloggere vil ha en til å tro det.Bare vent ,sånn ca andre juledag ,begynner maset om hvor lei de er av juletre og julepynt.A,ha jeg tror jeg kreperer.Har bodd i USA og England ,og snart er vi like gale er også.Vi?mener dem;)
    Ha en super senhøst!
    Wenche

    SvarSlett
  2. ikke advendt ennå... ikke jul... d er høst! :) ingen juleinnlegg hos meg før 1 des nei... fiiine bilder over!!! ruter er koselig!!! :)

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder og for ert kjøkken:)
    Er vel ikke helt der selv heller, men man blir liksom dratt med av alle andre:) Ellers er jeg ikke så glad i Julen, så man får ta det som det kommer:)
    Ruter er bare utrolig flott:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. No to je nádhera, miluji červenou.
    Krásný večer pa pa Zuzka morkusovic

    SvarSlett
  5. Her var det mange skjønne bilder å drømme seg bort i. Røde ruter er aldri feil.
    Og du må bare "stjele" ideér:-) Jeg blogger for å inspirere.

    Jeg har mottatt de skjønneste heklebånd! Gleder meg til å feste dem i vitrineskapet mitt.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Legg inn en kommentar