Et skritt av gangen

I år tar jeg små skritt av gangen, i motsetning til i fjor da jeg tok all forberedelsen i ett jafs like før julaften.  



I dag har jeg pyntet litt ved inngangen og litt i gangen. Jeg får begynne ytterst og arbeide meg sakte innover!


Stripete blå og hvite sommerputer har blitt julerøde ved hjelp av billige fleece pledd fra KID.  
Rød-rutet duk har man jo alltid, dette er forresten en gammel gardin kjøpt på loppemarked en gang.  





De gamle skøytene tviler jeg på om blir brukt mer - så de har kommet opp på spikeren til pynt.  

Røde lys, en krans og en lykt jeg fikk i julegave for et par år siden - like hyggelig å ta frem år etter år. Så måtte jeg jo finne en rye som hadde passende farger da.





Men så var det kakene da.... 
Bakesakene står klare på benken og kjøkkenet er slett ikke rydding, men pytt sann, vi koser oss litt til først :-)


Kommentarer

  1. Hei på deg. Så koselig der er hos deg. Blir rent i julestemning her......
    Ha fine dager. Klem fra Bosssa

    SvarSlett
  2. Riktig koselig ble det, og pauser skal man visseligen ha! Jeg hadde skikkelig sans for julepynt-tankene i forrige innlegg - akkurat slik skal det være!
    Jeg er også fast leser av Hem & Antik - alltid vakre bilder og gode artikler.Favoritt her!
    Kos deg med førjulsdagene - Liv

    SvarSlett
  3. Kjempe fint. Blir i julestemning av de flotte bildene dine. Tviler ikke på at det blir kjekt å feire jul hjemme hos deg.
    Kos deg i denne søte førjulstiden.
    Klem fra Ann-Jorun

    SvarSlett
  4. For noen skjønne herlige små barnesko:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Legg inn en kommentar