torsdag 30. mai 2013

Flisespikkeri

Jeg har mange svakheter - en av dem er fliser, gjerne gamle sådanne!
Inni hodet mitt lager jeg de flotteste flisbelagte ting!  
Det må mest bli i hodet for jeg har sluppet opp for vegger og gulv dessverre.....



Er de ikke helt lekre?  
Satt sammen av rester og gamle fliser - slike som man ikke finner lenger i butikkene?




Det er noe med fargene og mønstrene på de gamle flisene som man visst ikke klarer å produsere lenger - hvorfor ikke forresten???







og får man rester av restene kan man vel finne en råd for dem også!
Lykke til med puslespillet!


en del av bildene er funnet her: 

5 kommentarer:

  1. De blå glisende var kjempe fine:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Gamle fliser er bare så fine.
    Da jeg såg innlegget ditt, kom jeg på at jeg fant ett par gamle spanske fliser i en nedrast grotte i Guadix. Må jammen se om jeg finner dem igjen.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Jøss- det var masse flotte fliser på en gang!
    DE blå? helt klart min favoritt...nydelige...

    SvarSlett
  4. Oi! Stilig! Dette ville jeg aldri ha kommer på selv ;-) Kul inspirasjon. Håper dagen blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Julekurver av notepapir

Jeg har laget julekurver!  Ikke de vanlige, av glanspapir, men av gamle noter!  Gammelt papier og noen glansbilder, sak...