Broderte gjenbruksputer - sydag på kjøkkenet


 I dag har vi kost med med hver våre hobbyer.  Jeg med symaskinen på kjøkkenet og samboeren med sin PC og slektsforskning. Vi har i grunnen holdt på i hele dag begge to, bare avbrutt av lunch på den lille lokale restauranten rett bortenfor huset vårt. 






Jeg syr puter av bildene jeg kjøpte hos Emmaus i forrige uke i dag.  For en lykke å ha symaskin og alt jeg trenger i huset.  


Det har blitt mange puter i dag, fra nakne damer til kinesiske landskaper, gondoler i Venezia og rådyr i skogen :-) 


Slike broderier kan fint brukes til å trekke møbler med også.  
Er veldig glad i krakken min! 


Nå er det på tide med en liten pause. 
I kveld blir det bowling med naboene våre.  



Ser også at det er så rotete her at jeg må rydde litt - det ser ut som et verksted, med stoffer, symaskin, knapper og broderier i alle retninger! 


Enda har jeg mange broderier igjen som skal bli til puter! 
Det er julemarkeder snart hjemme så jeg syr opp et lite lager. 

Det har vært en herlig dag!

Kommentarer

  1. Høres ut som en avslappende og koselig dag:)
    Kjempe flink du er og herlige puter:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Forstår at du storkoser deg i Frankrike :) Ser ut som tryller fram mange fine skatter som du kan ta med deg hjem til Norge. Har kost meg veldig med å lese om både markeder og de fine turene dere har vært på. En dag skal jeg tilbake til det området og da er det fint å følge dine tips!
    Kos dere videre :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar