Dekket bord!

I går dekket jeg bord! På Galleri Festiviteten har vi ( Tove Lindaas og Iren Wold Staum og jeg) har vi dekket hver våre bord i den store salen! 



Alt på bordene er til salgs - fra kl 12.00 til 17:00 i dag og i morgen! 

Mitt ble blått og hvitt (var det noen overraskelse da?) - Toves bord ble rustikt og lekkert. Iren dekker sitt bord i dag før åpning så hennes bord har jeg ikke bilde av enda. 

Jeg har forskjellige tallerkener, store og små - billige og noen dyrere, bestikk fra alle prestegjeld også forskjellige glass. Syntes det ble en helhet i det selv om det er sammensatt av mange forskjellige mønster og kvaliteter! Lysestakene er franske, det er også oppsatsen for salt, pepper, olje og vineddik og terrinene. Apotekerflaske som karaffel og små brikker til bordpynt. Man tager hva man haver!






Alt er lov, bare det passer sammen hos meg.


Kommentarer

  1. Så nydelig dekket bord av blå og hvite serviser! Kom ikke på at det var forskjellige tallerkener.. Riktig spennende ble det. For en skjønn terrin!

    Det er litt vanskelig å kommentere hos deg, fordi jeg ser ikke hva jeg skriver før jeg har trykket enter og da må jeg opp og rette ord igjen:) Er det noen andre som har påpekt det hos deg?

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, men det skjer når jeg svre ser jeg. Hva kan det være da tro?

      Slett
  2. Nydelig dekket bord. Jeg synes det er sjarmerende å bruke forskjellige mønstre på dekketøyet.
    Her kommer det til å gå unna skulle jeg tro.
    Lykke til med salget.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  3. Så fina dukningar, vad ni är duktiga.
    Vackert och blanda porslin med olika mönster
    men i samma färger.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett

Legg inn en kommentar