Utfordring fra Galleri Festiviteten ...

Vi har blitt invitert til å dekke bord....

I forbindelse med julemarked på Stallgården og Galleri Festiviteten den 7 og 8 desember, har vi blitt bedt om å dekorere bord!  Bordene skal stå i galleriet og alt som er brukt til å dekke og pynte bordene med skal være til salgs.  






Det blir naturligvis vintage, gammelt, brukt, antikk osv.   

Nå må jeg virkelig i tenkeboksen!  
Den største begrensningen er naturligvis at det skal være til salgs..... 
Jeg kan ikke bare plukke fram min egne ting, men må holde meg til ting jeg vil selge.  



Lurer på om det ikke må bli noe blått og hvitt for min del.....
Eller ? .....

Jeg har noen dager enda som jeg kan bruke til planlegging!  
Jeg må også ha noen alternativ på lager som jeg kan bruke dersom tingene blir solgt!

Regner med vi setter opp bordene førstkommende fredag kveld slik at de er klar til lørdag!




Kommentarer