Kan man slite ut en symaskin?

Min symaskin jobber jevnt og trutt, nesten hver kveld nå!  
En gammel Husquarna - kjøpt på salg for 30 år siden fungerer helt fint enda. 

Jeg har gått tom for gensere jeg kan sy om, så nå har jeg gått løs på filleryene som har ligget bortgjemt, fordi de har en flekk eller en eller en annen skade.  



Jeg bruker de hele og fine delene til puter.  

Disse kan for eksempel bli flotte uteputer til sommeren.  Med et solid bomullsstoff og glidelås på baksiden, er de vaskbare, og dermed brukbare! 

De lyse og tynne filleryene blir de fineste putene! 

Er det nødvendig å si at gjenbruk er gøy?



Kommentarer

  1. Du går aldri tom for ideer. Dette har jeg aldri greid å komme på selv :)

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Gjenbruk er gøy, ja, og tusen takk for tipset! Apropos å slite ut en symaskin, så begynte det en gang å brenne i motoren på mine gamle maskin, etter atvjeg hadde sydd i mange timer! Så det var den maskinen! Ha en flott førjulstid! Og velkommen til julekalenderen min 1. september! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar