Den første markedshelgen på Norsk Folkemuseum ...

er over!  

Det var fantastisk mange mennesker innom, hele 12.000 besøkende på lørdag!  

Les mer om markedet her.

Mange av mine gamle gode kunder var innom, noe som er spesielt hyggelig!  

Salget gikk over all forventning og det ble stadig huller i utstillingen min, noe som dette bildet vitner om....



Siv - med den fine bloggen Sivs Hus - var innom meg, og tok dette bildet.  

Neste helg er det marked igjen - og jeg må fylle på med flere skatter!
Jeg gleder meg allerede til neste helg!

Kommentarer

  1. I saved it as a favorite it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Take a look at my website as well and tell me what you think.

    SvarSlett
  2. It is pretty worth enough for me. In my opinion, If all website owners and bloggers will make good content as you did then internet will be a lot more useful than ever before.

    SvarSlett
  3. Great post. All readers will definitely like this post. Looking forward for your next post.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar