En torn i mitt øye

Vi er de "stolte eiere" av det som vel må være verdens styggeste sofa. 





Og ikke nok med det.....

Den står i gamlehuset på gården - og skriker mot meg hver gang jeg ser den! 

Nå har vi jo et viktig prinsipp her - vi skal ikke kjøpe nye møbler, men fikse til og bruke det vi har og det vi får....

Kanskje jeg kan få til noe hvis jeg dekker den til og syr nye putetrekk?  Å trekke om blir for omstendelig - og ikke minst dyrt.  Noe må i alle fall gjøres for denne heslige saken må skjules for omgivelsene!

Jeg prøver meg fram....




Hva tror dere?  Kan det bli til noe? 
I alle fall ville den passet bedre sammen med andre ting i denne stua hvis den var i hvitt og blått!





Blå stoffer har jeg masse av.






Kommentarer

  1. Ha,ha... ja, denne kan ikke bli annet enn bedre :)
    Liker forslaget om å la den bli mer blå/hvit.
    Lykke til - og gleder meg til å se resultatet.

    Og god påske.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar