Loppene tar ikke ferie!

Så er det ferie og franske loppemarkeder som gjelder igjen! Loppene tar ikke ferie!
Markedene er utmerkede unnskyldninger for å reise på utflukt.  I går var vi i Corbere des Aspres, og hvem hadde vel lagt turen dit hvis det ikke var for markedene og de gode eplene de dyrker der? 
I morgen er det marked i Beziers, det er en stor by så da blir det god lunch også tenker jeg.  

Lyst til å se hva jeg plukket med meg? 


Lysestaker i kobber, tinn og tre - og et lite broderi.


Disse ble brukt til innhøsting av kirsebær.


Hollandske krukker finnes her også - jeg liker de store muggene!


Broderiene skal bli store god puter til julemarkedet på Norsk Folkemusem.  Jeg har fått med meg mange fine og store motiver denne gangen også.    

Kommentarer

  1. Å som jeg savner markedene :)
    Kos dere, og nyt hver eneste opplevelse.

    SvarSlett
  2. COMO ME GUSTAN ESTOS LUGARES...SIEMPRE QUE PUEDO LOS DISFRUTO.
    SALUDITOS

    SvarSlett
  3. Nås mye flott! Nydelig broderi med hønemotiv😀

    SvarSlett
  4. Så gøy å gå på marked. Nå er liksom loppesesongen på hell her hjemme, og for min del er det kanskje bra. Har en "lei" tendens til å dra med noe hjem hver gang... Hehe.
    Men, så er det spennende,da :-)
    Alltid gøy å finne seg noen gobiter.
    Ha en fin dag!
    Hilsen Anne- Britt :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar