Markedshelg på Hadeland Folkemuseum på Gran

Kommende helg er det førjulsmarked på Gran i Hadeland.  
25. og 26. november.

(bildet er lånt fra Hadeland Folkemuseum)

Ta en tur til Hadeland Folkemuseum denne helgen - jeg tror det blir et flott arrangement.  
I den flotte gamle bygningen til høyre på bildet finner dere meg, i et nydelig blåmalt rom rett ved kjøkkenet!  På kjøkkenet skal det bakes flatbrød og lefser! 

Det er åpent fra 12.00 til 17.00 både lørdag og søndag!





Forberedelsene er godt i gang både på museet og her hjemme.  


Jeg pakker i kasser og kurver,  og plukker med meg det jeg syntes passer for dette arrangementet.  
Håper at mange liker det jeg tar med av gamle fine ting, og ting jeg har laget.  




 Putene har jeg sydd av gamle broderier, broderte bilder og gamle ryer. 





Kommentarer

Legg inn en kommentar