Leking og rydding


Jeg har begynt å rydde i kjelleren og har fordrevet tiden med å legge ting ut for salg i diverse facebook grupper.  

Det er både hyggelig og innbringene.  I og med at gruppene er lukkede og de som ikke overholder reglene blir kastet ut av gruppen,  kan man stole på at de budene som er gitt overholdes.  

Jeg har funnet at på Finn.no er det veldig ofte at noen sitter i de sene nattetimer og gir bud i hytt og pine for deretter å trekke seg.  Det slipper man i Facebook gruppene.  


Nå har jeg for det meste lagt ut gamle leker - som jeg forresten er veldig glad i selv.  

Men, man kan ikke ha alt selv, så noe selger jeg. 


Jeg fikk meg jo en liten lekestund med dem før de ble solgt da! 
(Nå kan jeg bare løpe ut og lete etter flere leker...)










Kommentarer

  1. Hei, og godt nyttår.
    Fint at man kan lage grupper med seriøse folk for kjøp og salg. Selv er jeg ikke på Facebook, så jeg bruker Finn. Dessverre finnes det mange useriøse folk der ute. Jeg har også opplevd folk som gir bud og sier de vil kjøpe, for så å ikke høre mer fra de. Litt god gammeldags folkeskikk savner jeg til tider. Det er lov å ombestemme seg, men da skal man gi beskjed.
    Uansett, hyggelig at det er mange som meg (som setter pris på gjennbruk).
    Ha en fin dag!
    Mvh Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemelding! Da har vi samme erfaringer. Lykke til med dine salg også!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år! Ja, det er fint med en opprydding i ny og ne, og selge det man ikke bruker lenger! Jeg er svak for gamle leker, og har kjøpt noen, som barnebarna kan leke med. Jeg har god erfaring med Finn, men det hender jo at man opplever useriøse kjøpere. Men er man registrert gjør det det lettere å klage til Finn. Ønsker deg en fin søndag. Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar