En forsiktig start på våren


Det er godt å ha noe å gjøre i disse vanskelige ukene og månedene.  Det er viktig å holde seg beskjeftiget, og å gjøre det hyggelig rundt seg.  

Dagen i dag har gått med til å pynte ved inngangspartiet vårt.  Vi går stort sett ut kun for å handle mat, men samtdidig fant jeg også våren i form av løkblomster.
  







Vaskebøtta kom fram så jeg fikk vasket vinterens skitt av benken,  og bordet jeg kjøpte av en venninne.   Mange av sink tingene og blomsterpottene "låner jeg" av meg selv i påvente av at de taes med til hagemarked i slutten av mai.  Jeg krysser fingene for at virusepedemien er på tilbakegang da.  



Kommentarer

  1. HEI, så herlig med vårbilder, her har vi snø enda, litt uventet til å være her på Helgeland hvor vi har mest regn og ofte tidlig vår. Ha en flott dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vår og solskinn gjør underverker!

      Slett

Legg inn en kommentar