Bilder til dukkestuen!

Det var litt igjen av spraymalingen jeg brukte på kurven jeg lagt for litt siden - til barnebøker.  


To triste rammer, noen sider fra en ødelagt barnebok og litt tålmodiget var det jeg trengte for å lage to matchende bilder til dukkestuen! 






De ble da i alle fall glade og fargerike.  
Eventyret bildene er hentet fra var et av mine yndlingseventyr da jeg var barn, det handlet om en kolonihage - og hvordan de forskjellige dyrene brukte sin parsell.  

Tordivelen stakkar som likte seg aller best på møkkahaug fikk gjennomgår av alle i tur og orden!  Alle har sin smak! 

Froskene og pinnsvinene hadde nok en mer akseptert lay out på sine parseller! 

Kanskje jeg heller skulle rammet inn tordivelen som våget å gå sin egen vei, og levde godt med det? 
Nei nå er det gjort - så froskene og pinnsvinene vant denne gangen.



Kommentarer